Saturday, October 29, 2011

Harini Shopping Barang Baby :D

Assalamualaikum,

Wah wah baru nak masuk 21 minggu aku dah beli barang baby dah. Excited tak excited? haha.. 

Ada reason sebenarnya nape aku beli awal. Sebabnya ialah, aku nak guna voucher Jusco yang aku dapat dari kawan-kawan opis masa kawin aritu... Kat Sabah kan takde Jusco, so bila masanya aku nak guna voucher ni kan?? Bulan depan nak pegi Sabah dah.. Aku tak guna right after kawin sebab macam tak tau nak beli ape. Barang umah mostly dah ada dah. So, dapatla spend untuk anak kan, alhamdulillah :)

Voucher Jusco sebanyak RM300.
Tenkiu kawan-kawan opish saya sebab bagi ni.
At least, jimat dah RM300 untuk beli barang baby :)


Banyak jugak aku beli tadi hoho.. Mainly barang kecik-kecik jela. Aku tak bawak checklist pon. Aku bawak akak aku! Kena ada orang yang dah ada experience. Senang sket. She knows ape yang guna, apa yang tak guna kan.. Aku bukan reti sangat nak beli-beli barang ni hihihih...

Ni dia barang-barangnya!!! :D
Esokla aku share ape benda aku beli ek.
Tengok yang sepah-sepah dalam troli ni dulu 

How much did I spend today??

Panjang tak resit????

Overall, aku spend RM308.65.
Peh beli barang kecik-kecik dah RM300.
Nasib baik ada voucher, bayar RM8.65 je hehe..
Alhamdulillah :)


Esok aku post gambar barang-barang yang aku beli tu ye :)

2 comments:

  1. seronoknya dapat voucher,rezki baby kan??best kn shopping brg baby..=)

    ReplyDelete
  2. yun
    tula.. nasib baik ada voucher. kalo tak, kempis gak poket ni ehehe.. memang bes! rasa macam nak amik sume benda hahaha

    ReplyDelete