Friday, October 7, 2011

4th Months Bump *hiks*

Assalamualaikum!

Baby dah masuk minggu 18, bulan keempat. Alhamdulillah.

Kat ofis ramai tego, "perut dah nampak!" Confuse betul aku. Aku rasa macam belum nampak.Rasa macam yang buncit tu buncit angin. Tak reti lah nak beza perut buncit sebab angin dengan buncit ada baby ehehe.. Perut aku kan memang sedia ada buncit. So bila orang cakap perut dah nampak tu rasa macam tak bleh caye je ehe..

Bukan sorang dua yang cakap tu. Ramai jugakla. Bila aku cakap, "ni buncit anginlaa.." Dorang cakap, "bukan.. buncit angin lain, ni buncit baby. Perut ko bulat.."

Hahahaha ape ape jelah. Tapi, aku rasa la kan, dia dah campo dua-dua buncit ni...



MMS this pic to my lovely husband. Dengan ayat, "Abah! Tengok perut buncit mama. Anak abah dah besar ni. Dulu abah tengok kecik je lagi kannn... " Dia reply.. "sayangggg.. rindu baby ni.."

Cehss rindu baby je ke?? Buleh tak nak jeles hehehe.. Sian my husband. Last dia tengok baby masa scan was on 8th weeks. Masa tu kan memang very very small lagi. Masa tu dapat tengok heart beat baby. Itupun dah buat dia teruja. Kalaula dia dapat tengok baby pusing pusing dalam perut, sure dia happy. Tapi apa bleh buat dah duk jauh ni. Kalo pegi klinik, aku pegi sorang je. Takpe sayang, next month eh. Masa tu baby laagi besar :)

Tak sabar pulak rasanya nak tunggu perut membesar lagi ehehehe...

Have a nice weekend everybody!

No comments:

Post a Comment