Friday, February 17, 2012

Rumah Kedua

Klinik Kesihatan Ibu & Anak Tuaran

Kawan-kawan, ni lah rumah kedua saya ehehe.. Mujo takde katil, tilam bantal je.. Kalo tak saya memang consider tinggal kat sini la...

Minggu ni je 3 kali ke klinik ni.. Rabu lepas 2 kali buat BSP..  Aku rasa nurse pun dah jemu dah tengok muka aku...

Sekarang dah masuk 36 minggu checkup pun dah jadi seminggu sekali.. Means every week selagi tak beranak kena pegi klinik ni.. Hadoii nasibla klinik ni dekat je dengan rumah. Lebih kurang 15 minit drive...

Tapi kekadang timbul rasa sayu.. Sayu sebab lepas ni dah beranak dah jarangla ke sini kan.. Kalo pegi pun untuk checkup anak selang 2,3 bulan kan kan.. Rindula dengan nurse yang baik-baik belaka.. Rindu dengan suasana klinik yang hari-hari pun penuh dengan orang yang bermacam-macam ragam.. Kadang-kadang tak jemu pun menunggu lama. Sebab dapat perhati gelagat orang Sabah ehehehe.. Baby orang Sabah ni comel-comel tau.. Putih-putih.. Mudah-mudahan berkat aku dok tengok anak orang Sabah yang putih-putih ni hari-hari, makanya anak aku pun putihla huahuahuah.. Ada hati tu nak anak putih. Kalo mama abah ni gelap gelita buleh ke dapat anak putih? Cer cite cer cite ehehehehe.... Tak kisahla putih ke gelap ke kelabu ke, yang penting baby mama sihat dan comel macam mama! hihihihihihi

Klinik korang ada rupa camni tak? Kawan aku cakap klinik Tuaran ni nampak klasik kehkehkeh...

3 comments:

  1. dah lepas 36 minggu,kene dtg seminggu skali ke?
    lecehlah plak

    ReplyDelete
  2. klinik kt rumah mak su pun klasik...hehe..

    ReplyDelete
  3. hihi...lps bersalin nnti mestila kita akan rindu dgn benda2 ni semua...i time pregnant ni asyik merungut je kalau pegi KK sbb lmbt & penat nk pegi tiap2 minggu...hehe

    ReplyDelete