Sunday, September 21, 2014

Checkup Week 31

Assalamualaikum,

Harini pergi checkup untuk minggu ke 31. Checkup dengan nurse je. Review MO insyaallah esok sekali dengan review BSP round 4. 

Result semua alhamdulillah ok, cumanya berat aku naik 2kg. Hoho dah cecah 80kg beratku! Huarghhh.. Padanla rasa macam badan berat sangat sekarang. Nak jalan pun rasa tak larat. Dah rupa ikan paus celup tepung dah ni ahaha.. Perut pun macam besar je. Padahal baru 31 minggu. 

Takde ape pun nak cerita pasal checkup dengan nurse ni. Cuma tadi dia ada tanya, ada masalah ape-ape tak? Aku bagitaula aku sekarang ada 2 masalah. Satu, hidung kerap berdarah dan dua, buasir. Pastu boleh pulak dia tanya aku, "pastu awak nak jumpa doktor ke?" dengan muka serius yang amat. Dah aku confuse, nak jawab ape. Bukan ke patutnya dia yang refer kan aku pada doktor? Kalau ikutkan hati aku memangla aku nak jumpa doktor sebab aku yang tanggung masalah ni. Hmmm bila aku senyap je dia pun cakap, "awak bagitau kat doktor esokla ye.." Aku angguk jela. Feninnn hehe..

Alhamdulillah dah 31w gerakan baby pun makin kuat, makin jelas. Berombak-ombak perut mama kadang-kadang dibuatnya. Time aktif, sangatla aktif. Time dia slow, risau jugak mama. Selalu kena tepuk-tepuk perut. Sampai abang Shaheem tegur, "mama, jangan pok baby. Sian baby..." hehehe.. 

Aaa tu jela kot cerita week 31. Esok update lagi. Cerita pasal review dengan doc pulak. Plus review BSP. Sat lagi pukul 5.30 nak amik darah yang ke3. Moga-moga result cun seperti biasa hehe.. Daa~

No comments:

Post a Comment